Група дітей раннього дошкільного віку
«Колобок»
Ми– веселі «Колобки»
Любим гратись залюбки,
Весело співаємо, бігаєм, стрибаємо,
Творим, дбаєм, пізнаєм,
Та розумними стаємо
І своє маленьке «Я»
Розвиваємо зрання.
В групі працюють:
Вихователі: Істоміна Оксана Іванівна
Працює над проблемою: «Виховуємо та навчаємо через казку »
Артюхова Ольга Ігорівна
Працює над проблемою: «Використання дидактичних ігор як засобу сенсорно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку на заняттях і у повсякденному житті»
Помічник вихователя:Проходько Наталія Вікторівна
Рекомендації для батьків
"Як правильно підготувати дитину раннього віку до вступу в заклад дошкільної освіти"
1 Передусім слід організувати життя дитини в сім’ї відповідно до режиму дня, якого дотримуються в дошкільному закладі . Цим ви значно полегшите маляті процес звикання до дитсадка.
2. Добре, якщо зацікавите дитину дитячим садком, викличете бажання йти туди. Для цього підчас прогулянок з дитиною покажіть будівлю дошкільного закладу, ігрові майданчики, разом поспостерігайте за грою дітей, розкажіть про їхнє життя у дитсадочку. Не можна залякувати дитину садком, погрожувати: «Не слухатимешся – віддам у садок» Це викличе страх перед дошкільним закладом, погіршить стан дитини в період звикання до незнайомого оточення.
3. Дитина значно легше пристосовується до умов суспільного виховання, якщо в сім'ї вона володіє елементарними навичками. Іноді, прагнучі зекономити час, батьки поспішають самі вдягнути, нагодувати дитину, чим стримують формування необхідних умінь. Такі діти звикнувши до надмірної опіки в дошкільному закладі будуть почуватися безпорадними та самотніми, не шкодуйте часу- маляті це дуже знадобиться.
4. Дуже важливо навчити маля гратися, діти які тривало не відволікаючись граються іграшками, захоплюються грою і рідко згадують про розлуку з рідними, легше звикають до нового оточення.
5. Одна з головних причин труднощів дитини в дошкільному закладі –недостатній досвід спілкування з іншими дорослими і дітьми. Дитина, яка спілкується лише з членами своєї родини, боїться сторонніх, не вміє правильно реагувати на їх звертання. Опинившись серед дітей, незнайомих людей, таке маля почувається не спокійно, іноді батьки самі мимо волі формують у дитини негативне ставлення до сторонніх, говорячи : «Не слухатимешся, оцей злий дядько тебе забере».
6. Значну увагу слід приділяти розвитку мовлення. Це теж полегшить адаптацію, дитина зможе висловити своє бажання, повідомити про потребу за допомогою хоча б одного-двох слів або відповідаючи на запитання простим «так» чи «ні», і вихователь зможе допомогти їй.
7. Прагніть оформити маля в дошкільний заклад хоч за 2- 3 тижні до виходу на роботу, щоб можна було поступово збільшити тривалість перебування дитини у закладі. Не слід у перший день залишати дитину до вечора у групі, бо таке тривале перебування у незнайомому оточенні- дає велике навантаження на неї. Краще спочатку приводити малюка на прогулянку або в вечері, коли частина дітей уже пішла додому і педагог зможе приділити увагу новому вихованцю.